קידום אתרים למתקדמים

טיפים חשובים לקידום אתרים למתקדמים

ההבדל בין מקדם מתחיל למקדם מקצועי, מנוסה ומצליח הוא אותם דברים שעושה המקדם המצליח שבדרך כלל מקדם מתחיל לא עושה בתחילת דרכו מחוסר ידע, חוסר ניסיון, מחסור בכלים ומשאבים ועוד. יש כמה פעולות שפשוט חבל להזניח אותם וכל אחד יכול לבצע אותם, פעולות אחרות שניתן לעשות רק על ידי דמי מנוי בכלים ומערכות שונות שתורמות לנו לעבודת הקידום ובכל זאת זה ההבדל בין מקדם סביר למקדם מעולה – אז אם אתם רוצים להיות תותחים בתחום הקידום כדאי להכיר את הטיפים הללו ולבצע אותם באתרים שאתם מקדמים.

רוצה לקבל הצעה?

כל מה שצריך זה למלא את הטופס המצורף ונחזור אליך בהקדם!

אפשר גם להתקשר: 052-9095448

הוספה של הנעה לפעולה:

משהו שנשמע פשוט והוא באמת פשוט לביצוע אך עדיין רבים לא עושים אותו. כמה זמן לוקח להוסיף למאמר משפט הנעה לפעולה? כמה זמן ייקח לכם להתקין תוסף שיניע גולש לפעולה מסוימת? לא אמור לקחת הרבה זמן נכון? ועדיין מרבית המקדמים לא שמים לב לכך או לא מייחסים לכך חשיבות. הוסיפו כפתורי שיתוף ועודדו אנשים לשתף את התוכן שלכם, עודדו אנשים להגיב למאמר, עודדו אנשים לדרג את המאמר שלכם, עודדו אנשים לעשות לכם לייק וכו’. הנעה קטנה לפעולה מגדילה את המעורבות של הגולשים במאות אחוזים ואלו מדדים המשפיעים בין היתר גם על הקידום האורגני של האתר שלכם.

שדרוג עמודים רזים באתר:

עמודים רזים הם עמודים שיש בהם מעט תוכן. עמודים עם תוכן רזה יהיו פחות אטרקטיביים בעיני גוגל כיוון שהם ככל הנראה מכילים פחות ערך מאשר עמודים מלאים יותר באתרים סמכותיים של מתחרים. לעתים זה לא מדויק כיוון שיש עמודי גלריות וכד’. אולם גם בעמודים אלה וכן בעמודי מוצרים בחנויות מקוונות, טוב להכניס קצת תוכן כדי להרחיב את העמוד. אם יש לכם מאמרים באתר שכוללים רק 300 מילים למשל – טוב להוסיף להם עוד 200-300 מילים ולהרחיב אותם. עמודים בעלי תוכן רב יותר יהיו בעלי סיכוי גבוה יותר לאחוזי נטישה נמוכים יותר וזמן שהייה ארוך יותר ואלה נחשבים פרמטרים חשובים בקידום האורגני.

מציאת עמודים בעייתיים:

בכל אתר יש עמודים חלשים יותר ועמודים חזקים יותר. כלומר עמודים שמהם אנשים יוצאים במהירות ובאחוזי נטישה גבוהים ויש עמודים שסוחפים יותר את הגולשים ומשאירים אותם זמן רב. מלבד העובדה שכדאי ללמוד מה עובד בעמודים הטובים ולהעתיק את הנוסחה לעמודים אחרים באתר, הרי שגם כדאי למצוא את אותם עמודים בעייתיים ולבדוק מדוע הם כאלה. מדובר בעבודת קידום אתרים למתקדמים לכל דבר. ישנם כלים שונים בתשלום שתוכלו להיעזר בהם. הם יסרקו את האתר שלכם, ימצאו את העמודים הללו ויפיקו לכם נתונים אודות אותם עמודים כמו זמן שהייה בעמודים, אחוז נטישה, האם לקוחות הגיבו, שיתפו וכו’. נתונים אלו יציגו לכם תמונת מצב לגבי איכות העמודים ומידת הפופולריות שלהם שככל שהיא נמוכה יותר כך הקידום האורגני של האתר שלכם נפגע גם כן. זה הזמן לבדוק את אותם עמודים ספציפיים ולשדרג אותם.

נקו קישורים בעייתיים באתר:

אחד הדברים הסמויים מן העין של מרבית המקדמים או לפחות שהם מתעלמים ממנו הוא טיפול בקישורים בעייתיים. יש לעתים מקרים שבהם ביצענו שינויים למשל בכתובת הURL של עמוד מסוים באתר וכאשר אנו מקשרים מעמוד אחר באתר שלנו ייתכן והקישור כבר יהיה קישור שבור ויוביל לעמוד שגיאה 404. זהו קישור שצריך לעדכן ולתקן אותו אחרת הוא רק עושה נזק לקידום האתר. כמו כן כאשר קישרנו בעבר לעמודים פנימיים באתר עם קידומת HTTP ואז עדכנו תעודת SSL לאתר ואבטחנו אותו וכעת הוא אמור להיות עם קידומת HTTPS ולכן גם הקישור צריך לעבור הפניה נכונה.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *