חנות וירטואלית

דפים בסייסים שכל אתר תדמיתי חייב

עסקים המוכרים מוצרים פיזיים ורוצים להיכנס לעולם הדיגיטל כנראה יעדיפו לבנות חנות וירטואלית לשם הגדלת הרווחים והגדלת המכירות באמצעות הדיגיטל, לנותני שירות בתחילת דרכם ההמלצה שלנו היא להשקיע בתקציב נמוך יחסית לנוכחות דיגיטלית באמצעות דף נחיתה.

רוצה לקבל הצעה?

כל מה שצריך זה למלא את הטופס המצורף ונחזור אליך בהקדם!

אפשר גם להתקשר: 052-9095448

 

אם אתם לא נמנים מהעסקים שהוזכרו לעיל, כנראה הצורך שלכם הוא באתר תדמיתי שיספק מידע ללקוחות שלכם גם על השירותים והמוצרים שלכם וגם מידע כללי על הנושא בו אתם עוסקים.

 

באתר תדמיתי ממוצע ישנם כמה דפים ומידע שאנו ממליצים ללקוחות שלנו לכלול באתרם ובמאמר זה נעבור על הדפים הללו:

דף הבית

זה אולי מאוד מובן מאליו שבכל תהליך של בניית אתר וורדפרס יהיה דף בית, אך חשוב לו לציין את דף הבית מכיוון שדף הבית הוא הפנים של האתר שלכם.

דף הבית צריך לכלול:

  • עיצוב שמושך את העין 
  • מידע על העסק ומוצריו, אך לא מידע ארוך מדי כדי לא לגרום לגולש לאבד עניין ולצאת מהאתר
  • טפסי יצירת קשר קצרים
  • כפתורים וקישורים המפנים לדפים הפנימיים באתר

דף אודות

בדף הבית נציג מידע מקוצר וממוקד לגולשים שלנו, בדף האודות אנו נפרט יותר לעומק על החברה שלנו, מה היא ההיסטוריה שלנו, פרטים על צוות החברה, היתרונות שלנו, איך אנחנו מבדלים עצמנו ממתחרנו, מה היעדים שלנו ומה הם הערכים שלנו.

 

מומלץ לצרף תמונות לדף – אם אתם אנשי שירות מומלץ מאוד לצרף ליד הרקע האישי עליכם גם תמונה באיכות גבוהה כדי לשדר אמינות (הגולש רואה את פרצופכם), אם אינכם רוצים להציג רקע אישי ותמונה אישית, מומלץ לספק תמונות ממתחם העסק שלכם (אם יש).

אתר תדמיתי

 

דפי מידע על השירותים/מוצרים שלכם

כדי שהגולשים ירצו לרכוש ממכם את המוצר או השירות יש לספק עבורם מספיק מידע כדי ליצור אצלם את הרצון לרכוש.

 

פרטו בדפים אלו על המוצרים שלכם, על היתרונות של המוצרים שלכם, נסו לשלב בנוסף למידע בכתב גם תמונות וסרטונים.

דף יצירת קשר

אחד הדפים החשובים ביותר באתר שלכם ללא ספק, שהגולשים מתעניינים במוצרים שלכם הם יחפשו דרכים להתקשר אליכם, לשלוח לכם הודעה, להשאיר פנייה וכדומה.

 

חשוב מאוד לתת כמה שיותר ערוצי יצירת קשר כמו ווטסאפ, טלפון, כתובת מייל ובנוסף כדאי לרשום כתובת של המשרדים שלכם/חנות שלכם.

בלוג

בלוג ממוקד כדי לתת לגולשים שלכם ערך מוסף ובנוסף לעלות את דירוגכם בגוגל באמצעות הקידום האורגני, אתר תדמיתי מכוון להיות מוצלח במנועי החיפוש ולכן חייב להיות בו דף בלוג שירכז את המאמרים בו.

אתר תדמיתי

סיכום

חשוב מאוד לדעת איזה אתר מתאים עבור העסק שלכם, ובזה מאוד מומלץ להתייעץ קודם כל עם אנשי מקצוע כמו חברה לבניית אתרים.

 

אם המסקנה שהגעתם אליה ביחד היא שאתר תדמיתי היא האופציה הטובה ביותר עבורכם, חשוב שתוודאו שהתוכן ומבנה האתר יהיו היעילים ביותר עבורכם.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *