טיפים לשיווק בפייסבוק לצלמים

טיפים לשיווק בפייסבוק לצלמים

צלמים מקצועיים יודעים איך לצלם לכל מטרה אלא שלפייסבוק יש חוקים משלו שכדאי להכיר כדי ליהנות ככל האפשר מהפלטפורמה החברתית שיכולה להפוך אתכם לוויראליים

רוצה לקבל הצעה?

כל מה שצריך זה למלא את הטופס המצורף ונחזור אליך בהקדם!

אפשר גם להתקשר: 052-9095448

הסרטונים והתמונות שאנחנו רואים בפייסבוק מביאים לנו עולם ומלואו ולא כולם הם סרטי צלמים מקצוענים, ובכל זאת יש להם הצלחה והם זוכים לויראליות בלי קשר לפעילות של שיווק בפייסבוק. השאלה למה דווקא סרטון זה או אחר מצליח לא תמיד יכולה לקבל מענה מדויק, אבל יש לפחות כמה כללים ודגשים שכדאי לשים אליהם לב כדי להגביר את הסיכוי שיאהבו את הסרטים והתמונות שלכם.

כיצד כדאי לשפר את הצילומים לפייסבוק?

  • איכות המצלמה – לא משנה עד כמה הסרטונים או התמונות שלכם ביתיות, אל תתפשרו על איכות מצלמה אחרת הפיקסלים המטושטשים והרזולוציה האיומה תגרום לאנשים פשוט לוותר על מה שיש לכם להציע. זה נכון במיוחד למי שמעלה סרטונים ותמונות של משתמשים במוצרים שלו עם תיוג, והאיכות לא מכבדת אתכם כיצרנים.
  • נושא מוגדר – ניסיונות אמנותיים הם מוערכים אבל התמונות חייבות להיות ברורות ללא מילים כשאתם מנסים להעביר מסר מסוים. אתם יכולים לשחק עם פילטרים ועם אפקטים אמנותיים בעריכה, אבל אל תגזימו אם התמונה למוצר שלכם לא תהיה ברורה וגם לא תמכור.
  • בדקו היטב את התמונה או הסרטון לפני ההעלאה – יש כל מיני תאונות וטעויות בצילום שגורמות לפרטים הלא נכונים להופיע בתמונה ולהרוס אותה. חשוב מאוד לוודא שלא יהיו כאלה. הסיבה היא שאנשים אוהבים לעשות שיימינג לתמונות ולסרטונים שאינם מצליחים לדייק משום שלא עבדו על המסר שלהן. יש כל מיני דרכים להעביר את המסר בהשקעה מקצועית יותר והן חייבות להיות בכל מקרה ללא טעויות ואי הבנות.
  • כל סרטון חייב תסריט – אם מדובר בסרטון שאתם רוצים להפוך לוויראלי עדיף לעבוד על התסריט ולא לחכות לאלתורים על הסט כדי שיעשו את העבודה. תגלו שכך גם תהיו הרבה יותר יצירתיים משום שתוך כדי עבודה על הסרטון תמצאו בעיות ופתרונות שונים שישפרו את הצילומים.
  • סרטונים עצמיים חייבים להיות ממוקדים ואותנטיים – תופעת הסרטונים העצמיים שבהם אנשים מצלמים את עצמם תוך כדי פעולה או דיבור למצלמה היא גם אחת הסיבות להפיכתם לוויראליים. אנשים אוהבים להקשיב לאנשים שמדברים בצורה אותנטית על נושאים שמדברים אליהם. עם זאת, זכרו למקד את המצלמה עליכם, לא להרעיד אותה, לא להטות אותה, לוודא שהיא אכן מונחת כך שהתמונה לא יוצאת הפוכה, שהמיקרופון קולט כל מילה שלכם ולא מעוות את הקול.
  • רצוי להוסיף כתוביות – כתוביות מיועדות לא רק לצורך צפייה של כבדי שמיעה, כי אם גם למי שאינו אוהב או אינו יכול להפעיל רמקולים ומעדיף לצפות בסרט ולקרוא את הכתוביות. בצורה כזאת את מגבירים את החשיפה ואת הוויראליות משום שיש אנשים שיצפו בכך גם כשאין להם חשק לשמוע את הסאונד.

> קראו גם: טעויות נפוצות בעת שיווק באינטרנט

 

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *