גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס: מדוע מדובר במערכת חיונית לבעלי אתרים?

אם יש לכם אתר אינטרנט, בין מדובר באתר עסקי ובין אם בלוג אישי, חשוב להכיר את מערכת גוגל אנליטיקס, ולו כי מדובר באחת המערכות הנהדרות ביותר לניתוח נתוני הגלישה באתר שלכם. ככל שתשמשו בה יותר, תנתחו את הנתונים ותסיקו מסקנות – כך תוכלו לשפר את האתר באופן ניכר.

רוצה לקבל הצעה?

כל מה שצריך זה למלא את הטופס המצורף ונחזור אליך בהקדם!

אפשר גם להתקשר: 052-9095448

צפייה בנתוני הגלישה

בגוגל אנליטיקס ניתן לצפות בנתוני הגלישה של הגולשים באתר, ואף ניתן להגדיר יעדים והמרות. במאמר של חברת REGO, תוכלו למצוא מידע מקיף בנושא, לרבות הסברים מפורטים על קריאת הנתונים במערכת.

כדי שתוכלו לצפות בנתוני הגלישה ולנתח אותם, חשוב לפתוח חשבון בגוגל אנליטיקס, כשישנן 3 רמות היררכיה, כך שתוכלו להעניק גישה לנתונים לאנשים נוספים. כלומר, ניתן להעניק גישה לאנשים שיוכלו לבצע שינויים בחשבון, או לחלופין רק לצפות בנתונים.

כדי שתוכלו לבצע את כל זה, יש להטמיע באתר את קוד המעקב. אותו הקוד אוסף בעבורכם את כל הנתונים של הגולשים, כשניתן לדעת מהי כמות הגולשים שביקרה בעמוד ספציפי, מהיכן הגיעו אל האתר שלכם, ואפילו באיזו עיר הם נמצאים. כמו כן, ניתן לדעת כמה זמן הגולשים שהו באתר, מה שיאפשר לכם להבין אילו עמודים נקראים יותר ואילו פחות.

מדוע זה חשוב?

ובכן, הכרת נתוני הגלישה של האתר תאפשר לכם לדעת אילו עמודים רלוונטיים יותר ואילו פחות, אילו עמודים מובילים את הגולשים להמרות ואילו לא. מכאן, תוכלו להסיק מסקנות, ולשנות את העמודים הרלוונטיים בהתאם. זה עשוי לסייע לכם באופן ניכר, ולו כי תוכלו באמצעות המערכת למנף את האתר ולהתאים אותו לצרכי הגולשים ולצרכי העסק.

למעשה השימוש בגוגל אנליטיקס יגרום לכם לשווק את העסק שלכם באופן חכם ומושכל יותר, תוך שאתם יודעים אילו עמודים פופולאריים יותר באתר שלכם ואילו עמודים אינם תורמים לתנועה באתר כלל.

שנסכם?

מערכת גוגל אנליטיקס היא בין המערכות החיוניות ביותר לבעלי עסקים, ולו כי היא מאפשרת להגדיר יעדים והמרות ולנתח את נתוני הגולשים באופן מושכל. יש לכם אתר? הטמיעו את קוד האנליטיקס בהקדם האפשרי, כך תוכלו לנהל את הנוכחות הדיגיטלית שלכם בחוכמה.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *