הקשר בין חווית משתמש וקידום אורגני נכון

הקשר בין חווית משתמש וקידום אורגני נכון

מטרתו של כל קידום – בין אם מדובר בקידום אורגני ובין אם מדובר בקידום ממומן – הוא למשוך אליו כמה שיותר מתעניינים, לקוחות פוטנציאליים ובהמשך, כמובן, לקוחות פעילים. ישנם גורמים שונים המשפיעים על הלקוחות וביניהם חוויית משתמש וקידום אורגני נכון. שני הגורמים האלה תלויים לא  פעם אחד בשני, משום שעל מנת לקדם את האתר בדרך טבעית ומתאימה, יש צורך להתחשב בחוויית המשתמש.

רוצה לקבל הצעה?

כל מה שצריך זה למלא את הטופס המצורף ונחזור אליך בהקדם!

אפשר גם להתקשר: 052-9095448

טיפים לשיפור חוויית משתמש

גוגל אוהבת אתרים המונגשים ללקוחות, ולכן קידום אורגני איכותי מושתת על טובתם של הלקוחות. אלה כמה טיפים שיכולים לעזור בשיפור חוויית המשתמש באתר, ועל הדרך לעזור גם בקידום:

  • מתמקדים בתוכן – עבור מקדמי האתרים התוכן הוא המלך, וכך גם עבור הגולש. הגולשים נחשפים למגוון רחב של תכנים ברחבי האינטרנט, ובאופן אינטואיטיבי הם מעוניינים לצרוך את התכנים המועילים להם ביותר. אלה יכולים מדריכים מקצועיים המסבירים ללקוח איך לפתוח סתימה או איך לטפח את הגינה בצורה טובה יותר. כמו כן, תכנים איכותיים יכולים להיות תכנים שמלמדים את הלקוח דבר מה חדש – עובדה מעניינת על העולם או על השירות שהם עומדים לקבל.
  • משפרים את העיצוב – עיצוב האתר חשובה לקידומו. ככל שהאתר יהיה מעוצב יותר, כן הוא ימשוך יותר גולשים. עיצוב גרפי טוב אינו רק עיצוב מושך ומשכנע, אלא גם נוח לקריאה. במסגרת העיצוב הזה, יכול הגולש לנווט באתר בקלות מבלי להיתקל באלמנטים עיצוביים שמפריעים לו בגלישה.
  • קיצור זמן הטעינה באתר – גוגל מתעדפת אתרים שנטענים מהר יותר, שכן אתרים אלה נגישים יותר ללקוחות. מהירות טעינת האתר חשובה לגולש. בימינו הגולשים אינם מתעכבים על אתר יותר מ-2-3 שניות. אם הוא לא עולה, הם פשוט ממשיכים הלאה. בעלי אתרים שאינם דואגים לשפר את מהירות הטעינה שלהם, עלולים להפסיד גולשים שהיו יכולים להפוך ללקוחותיהם.
  • רספונסיביות לאתר – האתר שלכם צריך להיות מותאם לכל הרזולוציות והדפדפנים באשר הם, כדי שהמשתמשים יוכלו לגלוש בנוחות מכל מקום. בעלי אתרים שאינם מתאימים את האתרים שלהם למסכים הקטנים של הטלפונים הסלולריים, מפסידים את הלקוחות אשר גולשים באמצעות מכשיר הסלולר בכל עת.
  • ניווט טוב – הניווט באתר שלכם צריך להיות ברור לכל גולש ולכלול היררכיה ברורה. כך יוכל הלקוח להגיע בקלות לפעולה שהוא מבקש לבצע באתר.

הקשר בין חוויית המשתמש לקהל היעד

על מנת להשיג תוצאות חיפוש טובות יותר, האתר שלכם צריך להתאים לקהל היעד שלכם, וכך הוא יוביל אליו יותר תנועה. כי כאשר הלקוח הפוטנציאלי שלכם מרגיש שהאתר “מדבר” אליו, הוא לא יהסס להשאיר פרטים או לבצע תשלום. תוכלו לעודד את המשתמשים ליצור חשבון פעיל כדי להציע לו שירותים מתאימים, וכמובן למקם הודעה אישית כמו “ישראל, ברוך שובך”, כאשר הלקוח מתחבר שוב לאתר. בדרך זו ירגיש הלקוח שמתייחסים אליו באופן אישי. כמו כן, חשוב להתאים את העיצוב לקהל היעד. לדוגמה, עיצוב ססגוני לילדים, או עיצוב סולידי לאנשים בגיל הזהב.

התסריט הוא הבסיס לכול

על מנת ליצור את חוויית המשתמש המושלמת, יש צורך ליצור תסריט עבור הלקוח. התסריט צריך לפרט שלב אחר שלב את הדרך שבה הלקוח נכנס לאתר וכיצד הוא מבצע בו פעולות. לדוגמה, אם יש לכם חנות אלקטרונית, התסריט יכול להיראות כך: המשתמש נכנס לאתר, בוחר את הקטגוריה המתאימה לו, מסנן את המוצר באמצעות מערכת סינון חכמה (מבחינת גודל, סוג, צבע ועוד), בוחן את המוצר המוצגים לו, משווה בין המחירים, מוסיף את המוצר לעגלת קניות וממשיך בשיטוט באתר. כשיש תסריט מוכן וברור, קל יותר לתכנת את האתר, לעצב אותו ולהוסיף לו תוכן.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *